Profetioita 2

14.2.2012

Mervi Hassisen 12.2.2012 näkemä näky Etelä-Suomesta

Näyssä näytettiin Etelä-Suomen rannikkoalue. Kolme erittäin suurta rautakankea oli työnnetty mantereen alle mereltä päin kolmeen eri kohtaan eteläistä Suomea. Manteretta oli jo nostettu merestä ylös useamman metrin korkeuteen. Kankeamisalueet olivat noin kohdissa Kotka, Helsinki ja Turku. Ja samalla tuli Jumalan Sanan paikka Ilm. 13:1-3.
1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikään kuin karhun, ja sen kita niin kuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikään kuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

Rukoillaan Suomi irti EU:sta, sillä se syö pienen Suomen.

Tämä näyn sai Mervi Hassinen ja se on kotisivuilla: http://www.muutos-missio.fi .

14.2.2012

Mervi ja Jorma Hassisen heinäkuussa 2010 näkemä näky Muhoksen taivaalla

Kerromme nyt mitä näimme Muhoksen taivaalla voimakkaan ukkosmyrskyn aikana.

Taivas meni ensin täysin mustaan pilveen. Hetken kuluttua keskelle mustaa pilviverhoa syntyi pyöreä aukko. Aukko oli kirkas.

Kirkkaaseen 
aukkoon ilmestyi Suomen koko kartta. Kartan takaa paistoi aurinko. Yhtäkkiä pohjoisosa Suomea tummeni. Suurin piirtein Oulun -

Kuhmon, tai Joensuun linjalta. Eteläosa Suomea sitä vastoin oli kirkas ja aurinkoinen. Sen kirkkaus lisääntyi samanaikaisesti, kun pohjoisosa
Suomea tummeni.

Miten meidän on ymmärrettävä tämä näky? Salliiko Jumala, että rakkaasta Suomen maastamme annetaan pala pois? Vai

tarkoittaako näky sitä, että herätys alkaa eteläosasta Suomea?
NYT ON AIKA RUKOILLA ERITYISESTI MAAMME PUOLESTA!

Ehkäpä Herra kääntää kansamme kohtalon, niin kuin Hän teki sotavuosina! Jumala puhuu tavalla, jos toisella, sitä ei vain huomata.

Jumala tulee antamaan vielä tarkemman profetian sille profeetalle, joka tulee seisomaan Jumalan edessä Suomen puolesta.

Ja Hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä, ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat. Apt. 17:26.

Tämän näyn näkivät: Mervi ja Jorma Hassinen.

9.2.2012

Jukka Piirosen 23.4.2009 näkemä uni ristiin katsomisesta

Jumala puhui minulle unessa 23.4.2009. Hänen äänensä oli selkeä ja voimakas miehen ääni. Hän sanoi minulle: "Joka katsoo ristiin, se jää eloon."

Lisään tähän kaksi mieleen tullutta raamatunjaetta, sekä sanat, jotka Jumala sanoi minulle 2009.

"Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus." Apt. 17:30.

"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaa minua." Ps. 59:15.

9.2.2012

Jukka Piirosen 9.2.2012 näkemä uni Lapista

Jumala puhui minulle aamulla, kun olin vielä unessa. Hän sanoi: "Suomalaiset pois Lapista!" Sanojen sävy oli käskevä ja terävä.

31.1.2012

Jouko Pihon kirjoitus "Onko Harri Veijonen Suomen profeetta?"

Onko Harri Veijonen Suomen profeetta?

Harri Veijonen, 57, on kutsunut itseään jo pitkään Lappeenrannan profeetaksi.

Joitakin vuosia sitten hän nimesi itsensä myös Suomen profeetaksi, joka tulee jatkamaan Tukholmassa v. 1984 saatua sanomaa.

Uskon että Tukholman profetiassa esiintuodut asiat, mm. se että Venäjä miehittää Suomen osittain ja se, että Suomeen nousee voimallinen profeetta, tulevat aikanaan toteutumaan. En kuitenkaan näe, että tällainen profeetta olisi vielä ilmestynyt Suomessa, vaikka Veijonen sanookin olevansa juuri se profeetta.

Harri Veijonen kirjoitti 30.1.2012 sivuillaan ( http://wwnet.fi/users/veijone/ ) seuraavasti:

EN KELPAA PIHOLLE TUKHOLMAN PROFETIAN JATKAJAKSI

Profetioita 2 sivullaan Jouko Piho on 23. 12. 2011 toistanut Tukholman profetiaa ja rukoilee, että Jumala nostaa aikanaan tämän Tukholman profetiassa mainitun profeetan Suomen ja Venäjän kansan herättäjäksi. Olen sivullani sanonut olevani kyseinen profetian jatkaja, mutta Piholle ei kelpaa esittämäni hyvä jatko, että Venäjä hyökkää Suomeen vasta ylösoton jälkeen eikä ennen sitä. Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin, julisti Suomen profeetta, Tukholman profetian jatkaja Suomessa!

Näin siis Veijonen.

En kyseenalaista sitä, ettei Harri Veijonen voisi olla tulevaisuudessa Tukholman profetian jatkon saava Suomen profeetta.

Olen sitä mieltä, että tällä hetkellä Suomessa ei ole ketään, joka täyttäisi Tukholman profetian ehdot, ei myöskään Veijonen. Tuleva Suomen profeetta julistaa nimittäin hyvin väkevästi pelastussanomaa kansalle ja tekee suuria ihmeitä ja tunnustekoja (nk. profeetanmerkki). Jopa venäläiset sotilaat ihmettelevät Jumalan suuria tekoja ja kertovat niistä palatessaan takaisin Venäjälle.

Kenenkään suomalaisen kohdalla ei ole tällaista armoitusta ja voitelua nähtävissä tällä hetkellä.

Kyse ei siis ole siitä, että Veijonen ei kelpaa minulle, vaan siitä, että Veijosessa ei näy profeetan tuntomerkkejä, eikä kenessäkään muussakaan. Silloin kun Suomen lopunajan profeetta ilmestyy, ei siitä jää kenellekään mitään epäselvyyttä. Puheet ja teot ovat nimittäin sen verran voimakkaita.

Näyttää myös siltä, että tämä profeetta alkaa toimia vasta silloin kun Suomessa on ahdistuksen ajat tai vähää sitä ennen. Näin Tukholman profetia: "Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä."

Mitä tulee Veijosen käsitykseen, että Venäjä hyökkää Suomeen vasta ylösoton jälkeen, niin olen siinä asiassa eri mieltä hänen kanssaan. Uskon, että kun Venäjä tulee miehittämään Itä- ja Pohjois-Suomen, niin uskovat ovat vielä maan päällä eli ylösotto on vasta myöhemmin. Ja juuri siihen miehitysaikaanhan tämä profeettakin toimii. Jos Veijonen olisi oikeassa, niin kaikki muut uskovat olisi temmattu taivaaseen, mutta profeetta olisi jäänyt yksin Suomeen profetoimaan venäläisiä vastaan ja tekemään ihmetekoja. Pidän sellaista mahdottomana. Kyllä silloin kun Suomen profeetta toimii, on Suomessa myös uskovia.

En usko myöskään, että Jerusalemista sovittaessa Jeesus tulisi takaisin. Silloin kun Antikristus tekee Israelin kanssa vain vähän aikaa kestävän valerauhan, jossa sovitaan myös Jerusalemin asemasta,
ovat uskovat vielä maan päällä.

30.1.2012

Vesan 29.1.2012 näkemä uni kahdesta talosta

Unessa näin kylpyammeen kokoisen juomalasin leijuvan ilmassa kahden erittäin korkean talon välillä. Talot olivat niin korkeita, ettei maata edes näkynyt. Lasi oli kaadettuna kuohuviiniä puolilleen ja siinä istui kristitty vyötäröään myöten. Kristitty oli mennyt lasiin omasta tahdostaan. Kohta hänellä tuli kuohuviinissä kylmä ja hän valitti olosuhteista toiselle henkilölle, joka istui samanlaisessa lasissa hänen takanaan. Henkilö kehotti häntä olemaan valittamatta ja sanoi kuohuviiniä tarjoiltavan juuri tämän lämpöisenä.

Kristitty mietti miten pääsisi hyppäämään jompaankumpaan taloon, mutta totesi matkaa olevan liikaa. Lopulta hän päätyi punomaan köyttä hiuksistaan ja kaikenlaisista käsiinsä saamistaan narun pätkistä, että pääsisi laskeutumaan sitä myöten alas. Koko hänen elinikänsä ei riittänyt köyden tekemiseen tarpeeksi pitkäksi. Tähän heräsin.

Unen selitys: Heprealaiskirje 6:4-8. Kristitty oli aikanaan tullut uskoon ja siirtynyt "talosta toiseen". Hän oli kuitenkin maailman houkuttelemana hylännyt uskon ja kuvitellut voivansa nauttia ristin tien ja maailman parhaista puolista. Hän päätyi kuitenkin saamaan kummastakin huonoimmat puolet. Pian hän olisi halunnut palata takaisin jompaankumpaan taloon, mutta ei voinut päästä. Loppuelämänsä hän koitti selvittää omaa tilaansa ja pyrki omin voimin pääsemään Jumalan valtakuntaan tai maailmaan. Tämä oli varoitusuni minulle ja samalla kaikille jotka tämän lukevat.

30.1.2012

Erään sisaren tammikuussa 2012 saama sanoma rukousaiheista

Shalom Ystävät,

Yhteisissä rukoushetkissämme HERRA PUHUI erään sisaren kautta:

1. RUKOILKAA PELASTUSTA JOHTAJILLENNE

2. RUKOILKAA HEITÄ IRTI VÄÄRISTÄ KYTKÖKSISTÄ, MINNE HEITÄ YRITETÄÄN VETÄÄ

3. RUKOILKAA, ETTÄ HEILLE KIRKASTUISI ISRAELIN MERKITYS

4. KAIKKI ON HERRAN KÄSISSÄ

5. HERRA ON TÄMÄN SALLINUT HERÄTTÄÄKSEEN MEIDÄT SUOMEN USKOVAT
- NÄKEMÄÄN, MISSÄ OLLAAN MENOSSA
- RUKOILEMAAN JA TEKEMÄÄN PARANNUSTA SEKÄ OMASTA ETTÄ KANSAMME PUOLESTA
- JULISTAMAAN JÄLLEEN JEESUKSEN VEREN VOIMAA
- RUKOUKSESSA JEESUKSEN VEREN KAUTTA MURTAMAAN LIBERALISMIN HENKEÄ MAASSAMME

Näitä asioita rukoillessamme Herra muistutti erään profeetallisen palvelijan sanasta:

YKSI USKOVA, JOKA RUKOILEE ISRAELIN JA SUOMEN PUOLESTA, ON KUIN DIVISIOONA SOTILAITA (10 000 -20 000), JOTKA VARJELEVAT SUOMEA SEKÄ ULKOISILTA ETTÄ SISÄISILTÄ VAAROILTA.

Rukoillaan myös että ihmiset tajuavat, että jokainen, joka jättää äänestämättä, antaa äänensä Haavistolle.

28.1.2012

Nimimerkin "Ystävä Hämeestä" 28.1.2012 saama rohkaisu

Tulevat päivät ovat täynnä ristiriitaisia tietoja, ristiriitaisia näkemyksiä, ristiriitaisia olettamuksia. Ihmetellään, mihin Euroopan tilanteet ovat menossa, miten ne muuttuvat ja mihin ne johtavat.

Seuraavat päivät ovat myös täynnä Jumalan johdatusta niille jotka Jumalan omia ovat. Nämä päivät tulevat olemaan väkeviä Jumalan Pyhän Hengen ilmestymisen aikoja.

Aikoja jolloin Minä puetan voimaani niitä heikoimpianikin, niitäkin joita en ennen ole voinut ikään kuin nostaa. Minä heidätkin nostan, silläkin riskillä kestävätkö, vai eivätkö kestä. Ja he kestävät jos he Minussa pysyvät.

Tarvitsen astioita joihin vuodattaa öljyni, joihin vuodattaa sen voimavirran, jonka kautta ympäristö tulee näkemään jotakin Jumalan erityistä kirkkautta, erityistä voimaa, ja erityistä armoa Hänen omissaan ja heidän kauttaan missä ikinä he liikkuvat, missä ikinä he ovat.

Minä tulen vuodattamaan Henkeäni ja Minä tulen antamaan voimavirran, sellaisen voimavirran jota Minun omani eivät ole vuosikausiin kokeneet eivätkä nähneet.

Tämä maa on kuiva, rutikuiva. Olkaa siis valmiit Minun lapseni, Minun rakkaani, Minun pyhäni, Minun omani, te jotka Jeesuksen Kristuksen tunnette, te jotka olette ottaneet vastaan peson, olkaa valmiit, sillä Jumala on valmistautumassa vuodattamaan sen voimavirran, joka on luvattu näihin päiviin.

Maailman hämmennyksen, maailman ihmetyksen ja maailman pelon keskellä, Minä annan kirkkaat lamput, Minä annan kirkkaan valon, Minä annan selkeän Sanani, Minä annan Tien niin lavean, siksi hetkeksi lavean. Vaikka se on kaita, se on siltikin lavea Minun kirkkauteni alla, siksi hetkeksi näin, että sille voi löytää, että sille voi tulla, ja sitä pitkin voi päästä etenemään nekin, jotka muutoin eivät etenisi, jotka muutoin eivät sitä tietä löytäisi. Sillä kun voimavirtani virtaa, se kapea tie ikään kuin lavenee, niin että sille voi heikoinkin astua, ja siinä voi kokea Jumalan läsnäolon, Jumalan rakkauden ja Jumalan voimanvirran.

Ja Suomessa on nöyrrytty osin, Suomessa on osin taivuttu, siksi Minä myös osin siunaan, siksi Minä myös osin ilmestyn. Mitä enemmän te nöyrrytte, mitä enemmän te taivutte, mitä enemmän te Jumalan puoleen kokosydämisesti huudatte, sitä enemmän Hän taipuu, sitä enemmän Hän tulee luoksenne, sitä enemmän sitä virtaa vuotaa ja sitä suurempi on se siunaus joka on tuleva.

Teille, joille kutsuni on kuulunut jo usein, Minun kutsuni, Henkeni kutsu, tule, tule, tule pois sieltä maailman teiltä! Tule pois siitä kurjuudestasi, tule pois hädästäsi, tule Jumalan syliin, teille juuri tämän hetkinen kutsu on oleva selkeämpääkin selkeämpi.

Sillä tämän voimavirran kautta, teille tämä on myös monille viimeinen kutsu, siksi älkää kääntykö siitä pois. Älkää minkään, näennäisen nöyryyden, näennäisen ylpeyden, näennäisen pelon tai minkään muun valheen tähden, jonka Vihollinen eteenne asettaa. Tulkaa, murtautukaa läpi sen valheen, totuuteen, sillä totuuteni ja armoni virta se on. Se kirkkaana ja vuolaana tulee vuotamaan ja jossa kaiken keskuksena on Minun poikani Jeesuksen Kristuksen veri, sillä se on lunastuksen veri, ja se on se pelastuspaikka, johon Minä jokaista syntistä kutsun. Ei ole muuta pelastusta. Ei ole muuta puhdistusta, eikä ole mitään muuta lunastusta. Aamen.

25.1.2012

Henriikan 23.1.2012 saama profeetallinen sanoma Suomelle

Voi Suomen maata, kun et etsikkoaikaasi tuntenut.
Minä saavun pian, aivan pian minä tulen ja noudan omani kotiin. Mutta vielä sitä ennen, sitä ennen minä vedän jokaista armosta puoleeni. Minä annan tuulen ja tuiverruksen! Minä annan vielä viimeisen mahdollisuuden kääntyä minun puoleeni. Vielä, vielä on aikaa kääntyä minun tyköni. Mutta aikaa on vähän, sitä ei ole hukattavaksi!
Ei ole aikaa nauttia maailmasta, ei ole aikaa elää itselle ja ajatella, myöhemmin minä käännyn. Pian ei ole enää maailmaa,
ei yhteiskuntaa, ei sellaista, jollaisena sen tunnemme nyt! Herra on muuttava kaiken, kääntävä kaiken ylösalaisin. Turvatkaa Herraan, turvatkaa yksin Herraan, sillä pian ei ihmisillä muuta turvaa ole! Luottakaa Herran ääneen ja kysykää hänen neuvoaan. Älkää omaan neuvoonne turvatko, sillä se johtaa harhaan. Yksin Herrassa on turva, yksin Jeesuksessa on pakopaikka, johon hänen omansa voivat piiloutua!
On tuleva tuima tuuli! "Siihen aikaan sanotaan tälle kansalle ja Jerusalemille: Kuuma tuuli tulee erämaan kalliokukkuloilta tytärtä, minun kansaani, kohti - ei elon viskaamiseksi eikä puhdistamiseksi. Tuuli, liian tuima sellaisiin, tulee minulta; nyt minä myös julistan heille tuomiot." Jer. 4:11-12.

On loppuva jumalattomien valta, on loppuva pilkka ylimielisten huulilta. Ei Herra salli omiansa loputtomiin sorrettavan, vaan hänen kättensä apu saapuu! Saapuu apu Herran uskollisille, Herran omille, jotka häntä seuraavat. Herra on maksava takaisin ne tuhot, jotka syöjä- ja kalvajasirkka on tehnyt! Tulee tuuli, joka pyyhkäisee jumalattoman mennessään, eikä heille apua ole!


Voi kansaa, voi maata, joka hyvän pahaksi kääntää, oikeuden vääryydeksi, vääryyden oikeudeksi! On kohtaava Jumalan tuomio maata, joka syö maan omien jalkojensa alta, pahojen tekojensa tähden! On synnin mitta kohonnut jo taivaisiin saakka, kuin haaska lemuaa se Herran sieraimissa! Kääntykää, kääntykää, sillä tuomionne on ankarampi kuin Sodoman, Herran vihan on syttynyt kiivaampana kuin Gomorraa kohtaan!


Katsokaa, ei Herran silmät ole suljetut jumalattomien teiltä, ei heidän pahoilta teoiltaan, joita he salassa tekevät. Ei Herran korvat ole suljetut heidän pahoilta suunnitelmiltaan, joita he salassa punovat! "Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan." Luuk. 12:3.

Herran käsi on painava ylpeän maahan, mutta nöyrän hän nostaa loasta ja tomusta! Nöyrän harteilta hän pudistaa maan tomun ja tarjoaa hänelle juotavaa! Nöyrille hän antaa armon, ja omasta kädestään heitä juottaa, Pyhän Henkensä voimalla ja viisaudella täyttää!

Pian, pian on koittava aika, jolloin on nälkä, jolloin on jano, Herran Sanan nälkä ja jano. Pian on aika, jolloin jumalattomat tarttuvat miehen viitanliepeisiin, joka Herraa seuraa. Pian on aika, jolloin Jumalaton anoo Sanan siementä Herran omalta. Pian on aika, jolloin jumalaton etsii itse hävittämäänsä Sanaa, eikä sitä löydä!


Armonajan kello käy, ja ehtoopuolelle kääntyy. Aika loppuu, huutakaa kaduilla ja toreilla, puhaltakaa pasuunoihin tässä maassa, aika loppuu! Kääntykää, kääntykää Herran puoleen, kun hän vielä armossaan odottaa! Ei ole niin suurta syntistä, ei niin painavaa velkataakkaa, etteikö Herra sitä ottaisi pois, siirtäisi pahoja tekojamme niin kauaksi kuin itä on lännessä, mutta kääntykää, sillä muutoin ei ole uhria meidän velkamme edestä!


Kääntykää Herran puoleen, pukeutukaa säkkiin ja sirotelkaa tuhkaa yllenne! Ajakaa päänne paljaiksi surun tähden, joka maata kohtaa, sillä Herran kiivaus on syttynyt!


Erottautukaa, erottautukaa maailman pahuudesta, vaikka se maksaa teille pilkkaa, vaikka se tarkoittaa teille häpeää maailman silmissä. Mutta kerran kirkkaudessa se tarkoittaa teille kirkkainta kruunua, jonka Herra Jeesus on painava päähänne! Älkää välittäkö tämän maailman pilkasta, älkää peljätkö ihmistä, älkää vapisko Jumalattoman edessä, sillä Herra on antava teille voiton, Herra on antava teille iankaikkisen elämän!

Älkää olko niin kuin Lootin vaimo, älkää katsoko taaksenne Sodomaan, älkää itkekö hävityksen tähden, joka tätä maata kohtaa, sillä Herran käsi on koholla tätä maata vastaan. Älkää itkekö rikkauksien perään, älkää voivotelko kaupunkien mennyttä loistoa ja menestystä, kun se kaikki silmienne edessä revitään maahan. Kääntäkää kasvonne Herran puoleen ja anokaa, että hän teidät pelastaa, kiittäkää Herran nimeä, että hän puuttuu jumalattomuuteen, joka tätä maata hallitsee!
Sillä ei Herra ole unohtanut omiensa ääntä, pois se! Sillä rukousten maljat tämän maan puolesta ovat täyttyneet Herran edessä. Lakkaamatta ovat enkelit kantaneet rukousten suloista tuoksua Herran valtaistuimen eteen. Ja Herra on kuullut ja vastaa! Suunsa suurella äänellä hän vastaa, ja tasoittaa tien hänen omiensa edessä. Herra on kuullut, ja voimallaan pyyhkäisee jumalattoman pois kunniansa ilmestymisen tieltä! Pian, pian saapuu Herra, ja hänen kansansa saa nousta häntä vastaan, pilvissä vastaanottamaan Kuningastaan, Herraansa. Teidän toivonne ei ole tässä ajassa, ei tässä maassa, vaan Taivaan Valtakunnassa!

Valmistautukaa, sanoo Herra! Valmistautukaa ja valvokaa, te kaikki jotka nukutte! Pian koittaa Karitsan häät, pian koittaa ilojuhla, jossa raikuu laulu morsiamelle ja sulhaselle! Pian koittaa laulu ja riemu taivaissa, kun morsian saapuu sulhasen tykö! Puhdistakaa vaatteenne Karitsan pyhässä veressä, puhtainta pellavaa valkoisemmaksi, ettei teitä heitettäisi ulos! "Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi. Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut." Matt. 22:12-14.


Huutakaa, huutakaa Herran puoleen, ja palvelkaa tämä aika, joka on jäljellä. Älkää mistään huolehtiko, sillä Herra on huolehtiva teidän tarpeistanne. Te Herran omat, itse Kaikkivaltias Jumala on valmistanut teidän viimeiset työnne ja tekonne, ennalta valmistanut! Olkaa uskolliset, kulkekaa sitä tietä, jonka Herra eteenne avaa! Älkää hätääntykö, kun tämä maailma mullistuu, luottakaa Herraan, joka kaiken takana on! Ei Herra hylännyt Lootia Sodomaan, vaan pelasti hänet tuhon alta, niin on Herra pelastava omansa tuhon alta tänäkin päivänä!


Mutta tehkää työtä, tehkää työtä vielä kuin aikaa on, julistakaa ja huutakaa jokaisen kadun kulmassa ihmisiä kääntymykseen, että jokainen, jonka nimi Elämänkirjassa on, astuisi sisälle Jumalan valtakuntaan, kun hetki koittaa!


Älkää säikkykö uutisia sodista, älkää maailman kauhuista, sillä Herra on teidän pakopaikkanne ja linnanne. Teidän turvanne ei ole rahassa eikä kullassa ja hopeassa. Teidän turvanne on Israelin Pyhässä, Kaikkiriittävässä Taivaan ja Maan Herrassa! Kootkaa aarteita taivaisiin! Lisätkää Herran tuntemusta ja tallettakaa Herran Sana sydämenne lehdille! Eläkää tuosta Sanasta ja antakaa sen elää itsessänne!


18.1.2012

Jouko Pihon 18.1.2012 näkemä uni turvapaikkarakennuksesta

Näin 18.1.2012 unta, että olin suuressa hallimaisessa rakennuksessa, jonka alakerrassa oli iso vapaa tila. Olin menossa kohti yläkertaa muutamien miesten kanssa, joista yksi oli SYKRin entinen opettaja ja talousjohtaja Tapio Laaksonen. Ymmärsin tilanteesta, että miehet olivat menossa ylös rakentamaan lisää huoneita.

Käsitin että koko rakennusta ollaan suunnittelemassa tulevaksi turvapaikaksi vainottuja uskovia varten. Sanoin miehille: "Onpa tuo alakerran tila suuri. Sinne tarvitaan enää vain paljon patjoja."

18.1.2012

Nimimerkin "Sisar Kotkasta" syksyllä 2011 näkemä uni maanjäristyksestä ja taivaan ihmeistä

Olin unessa käymässä kotipaikkakunnallani Varkaudessa. Yhtäkkiä alkoi taivaalla tapahtua jotakin kummallista. Uskomattomat sukulaiseni tuijottivat ihmeissään, mitä on tulossa. Samalla maa alkoi repeillä jalkojemme alla eli tuli maanjäristys. Katsoin taivaalle toiseen suuntaan kuin sukulaiseni ja siellä luki: Lohikäärme ja Ilm. 13. Unessa huusin uskomattomille sukulaiselleni: "Ottakaa Jeesus vastaan, jotta pelastutte."
Uni loppui siihen.

17.1.2012

Neljän uskonsisaren 12.1.2012 rukouksessa saama sanoma Suomen kahdesta profeetasta

Olimme 12.1.2012 rukouksessa, 4 sisarta Lappeenrannasta. Herra antoi seuraavan sanoman meille: Minä valvon sanani toteutumista. Suomeen nousee 2 profeettaa, mies ja nainen. Valmistaa Suomen Siionin Elian voimassa. Repivät, nuhtelevat ja lohduttavat. Päästä alkaa aina puhdistus, puhdistan papiston. Minä revin Suomen suden kidasta ulos - niin kuin lampaan suden kidasta. Susi on saatana. Vihollinen pimittää ihmisten ymmärryksen, että armonaika aina vaan jatkuu ja jatkuu. Mutta armon aika on loppumassa!

Kohta alkaa tuomion tulet. Tuomion tulet on lähdössä pian Herran tyköä. Seurakunnan tila: kaikki 10 neitsyttä nukkuvat, ovat kelvottomiksi käyneet. Minä herätän heidät -papistosta- päästä alkaen. Kaksi profeettaa lähetetään. Mutta Israel valvoo ja messiaaniset juutalaiset rukoilevat Suomen puolesta! Israel tulossa läpimurtoon. Jumalan sanaa tulee osata ulkoa! Antikristuksen aikana Raamatut poltetaan.
Siunaten; sisaret Lappeenrannasta

16.1.2012

Jussin 14.1.2012 näkemä uni taivaan jylisevästä pyörteestä

Nyt viime viikonloppuna näin unen, jossa olin ulkona ja katselin taivaalle. Aurinko paistoi kirkkaana siniseltä, pilvettömältä taivaalta. Siirryin unessa sitten sisälle jonnekin kerrostaloasuntoon. Ihmiset olivat siellä kaikki tuntemattomia. Oli suuri joukko, joka katseli televisiota. Oli sipsejä, olutta ja tv:stä tuli jotkin urheilukisat. Oli mielikuva että ne olivat jääkiekon MM-kisat. En tuntenut itseäni siellä kotoisaksi.

Katselin ikkunasta taivasta, kun yhtäkkiä tuli sellainen harsomainen pilvi, joka alkoi kiertää taivaalla kehää. Se näytti sellaiselta pyörremyrskyn silmältä. Samalla taivaasta alkoi kuulua aivan uskomaton jylinä. Se kuulosti niin kuin ukkosen jylinältä ja se tehostui sellaisella isojen kivien keskenään hankaamisesta kuuluvalla äänellä. En varsinaisesti pelännyt, mutta tuo ääni ja tuo pyörre taivaalla säpsäytti.

Huusin ihmisille, että nyt toteutuu lopunaikojen profetiat. Ihmiset vilkaisivat ikkunasta, mutta eivät olleet asiasta juurikaan kiinnostuneita. Se tuntui minusta käsittämättömältä. Säntäsin itse ulos. Katsellessani "pyörrettä" alkoi taivaaseen aueta isoja reikiä, joista näkyi avaruus ja lukemattomien tähtien "tuike". Reikiä alkoi ilmaantua yhä useampia ja useampia. Siinä vaiheessa uneni loppui. Oliko uneni profeetallinen, sitä en tiedä, mutta erittäin jännittävä uni se oli.

14.1.2012

Paavo Väyrysen mummon v. 1946 saama profetia lapsenlapsen presidenttiydestä

Erään Lapissa asuvan miehen mukaan Paavo Väyrysen uskova lestadiolainen mummo olisi sanonut Paavon synnyttyä v. 1946: "Tästä pojasta tulee Suomen presidentti.

Jouko Pihon kommentti 14.1.2012

Minulla ei ole täyttä varmuutta yllä olevan Väyrysen mummon ennustuksen todenperäisyydestä. Pidän kuitenkin hyvin mahdollisena, että mummo on noin sanonut.

Sanonta ei tarkoita sitä, että Väyrysestä pitää tulla presidentti näissä v. 2012 vaaleissa. Toivon että niin käy, mutta jos ei vieläkään ole oikea aika, niin Paavo Väyrysestä tulee presidentti sitten jossain vaiheessa myöhemmin.

9.1.2012

Nimimerkin "Maanviljelijä" syksyllä 2011 näkemä uni pyörremyrskyistä

Viimeinen uneni tuli syksyllä 2011, joka alkoi siitä, että olin hakemassa poikaani huoneesta, jotta hän voisi antaa hyvästit äidilleen. Poikani ei kuitenkaan tullut ulos, vaan jatkoi leikkejään, ja hän oli silloin 3-4 -vuotias ja hän jo puhui vähän. Ulkona oli paljon oravia, jotka olivat tosi vihaisia. Ne yrittivät estää avovaimoni lähtemästä ja minä sanoin hänelle, ettei lähtisi. Autoin häntä kuitenkin hänen pyytäessään, että poistetaan nämä oravat autosta. Hän lähti ajamaan pois maatilalta, samalla huomasin kuinka eteläsuunnalta, koko taivaanrannan matkalta mitä voi nähdä, oli valtavasti pyörremyrskyjä. Tavarat lenteli ja huusin isälleni, että meidän pitää suojata lehmien ruoat. Yhtäkkiä myrskyrintama kääntyi länteen n. 400-500 metrin päästä ja jatkoi länteen. Kun myrskyn reuna oli saman matkan päässä lännessä, se kääntyi pohjoiseen säästäen pellot ja eläinten ruoat. Meidän maatilalla oli tyyntä ja hieman tuulenvirettä. Huomasin että omat hevoset, jotka ovat nykyäänkin pihalla, olivat hyvin rauhallisia, kun normaalisti kovalla tuulella ne ovat tosi levottomia.

Näin kuinka pyörremyrskyt menivät etelän suunnalta tullessaan naapureiden yli ja pohjoisessa taas meni naapureiden päälle. Katselimme isän ja joidenkin muitten kanssa myrskyä ja tajusimme, että kun hevoset ovat noin rauhallisia, niin meilläkään ei ole mitään hätää. Suurimman myrskyn mennessä ohi saapui pohjoista aivan yhtäkkiä musta savusumu (kuten Harry Potterissa, jotka yrittävät pyydystää päätähteä), joka yritti mennä talon sisään. Juoksin päätä pahkaa ulko-ovelle, sillä se oli jäänyt auki sulkeakseni sen. Onnistuin siinä ja savusumu hälveni ja menin sisälle. Sisällä oli Pro-Agrian työntekijä ja siskoni. Siskoni istui keittiössä ja oli murheen murtama, en tiedä mikä häntä vaivasi. Lähdin saman tien ulos isän luokse ja katselimme säätä. Hetken kuluttua lännestä, kun taivas oli kuin ukkosen ilmalla mustanaan, repesi pilvestä kuin suuri ovi. Suuresta pilvirepeämästä kajasti kirkas auringon valo, jota ei voinut silmin katsoa. Sen verran näin, että sieltä laskeutui suuri valkoinen hahmo, jolla oli valkoiset siivet ja joka loisti kirkkaammin kuin se suuri repeämä pilvessä. En tiedä oliko se Jumala, joka saapui itse vai Enkeli. Uneni päättyi siihen. Olin herätessäni hyvällä mielellä, vaikkakin pelottaa tämä aika, kun Suomea ja sen kansaa pyritään viemään helvettiin, kun päättäjät ovat pirun pauloissa.

Jouko Pihon kommentti 9.1.2012

Uskon unen tarkoittavan sitä, että myös Suomeen tulee lähivuosina voimakkaita myrskyjä, vielä pahempia kuin mitä on ollut, mutta myrskyt voivat muuttaa suuntaansa Jumalaan uskovien kohdalla.

Uskon, että unessa nähty kirkas ja valkosiipinen olento oli Suomen suojelusenkeli.

Kirjoita uusi kommentti: (Napsauta tästä)

123kotisivu.fi
merkkiä jäljellä: 160
OK Lähetetään.
Katso kaikki kommentit

| Vastaa

Uusimmat kommentit

27.11 | 23:57

Jos Jeesus pian palaa, niin Jumalan Kuningaskunaksi toivon mukaan

...
27.11 | 11:48

InjektioPiikillä Twitterissä täysipainoista ohjelmaa piikistä ja vähän muustakin.

...
26.11 | 01:22

Hei Jouko on kyllä hyvät unet siellä selvästi uneksittu hyvä!

...
26.11 | 00:08

https://expose-news.com/2022/11/19/lockdown-was-imposed-to-shut-down-the-economy/

...
Tykkäät tästä sivusta