Esirukous

Esirukous

Avaan uuden osion, Esirukous-palstan, jonne voit lähettää esirukouspyyntöjä, mutta myös kiitosaiheita. Käytännössä se tapahtuu niin, että lähetät minulle (jouko.piho@kolumbus.fi) sähköpostia ja minä laitan pyyntösi tai kiitoksesi tälle palstalle.

_________________________________________________________________

8.8.2017

Liisan rukouspyyntö

Herra, vapauta pelosta ja ahdistuksesta. Herra, anna terveyttä, että jaksan hoitaa perhettäni. Tue ja auta veljeäni, jolla on paljon ongelmia. Kiitos ystävistä! Kiitos, että työpaikkakiusaaminen loppui! Ylistys Herralle! Kiitos kun kuulet kaikki huokaukset!

4.8.2017

Rukouspyyntö työn puolesta

Pyydän esirukousta itseni ja mieheni puolesta, että järjestyisi vielä jotakin työtä, vaikka vähäksikin aikaa. Olemme kuuskymppisiä eikä meinaa enää löytyä työtä.

31.7.2017

Esirukous sisaren puolesta

Sisar on kärsinyt psyykkisistä ja fyysisistä sairauksista. Jeesus, paranna sisaren psyykkinen sairaus (väkivaltaisten ihmisten aiheuttama). Paranna Jeesus häneltä epilepsia, ruusu jalasta, uniapnea, kilpirauhasen vajaatoiminta, psoriasis sekä muutama muu sairaus. Sairaudet aiheuttavat hänelle paljon kärsimyksiä. Auta häntä myös taloudellisissa asioissa. Kiitosaihe että sisar on uudestisyntynyt uskovainen.Jeesuksen veren suojaa ja varjelusta niin ettei uusia sairauksia pääse puhkeamaan. Hän on kärsinyt erilaisista sairauksista lähes 40 vuotta.

10.7.2017

Pohjoisen tytön rukouspyyntö

Pyydän rukousta veljeni siunaustilaisuuteen 22.7.17 pääkaupunkiseudulla.

Veljeni oli uskossa sairasti reilun kaksi vuotta syöpää. Asui yksin ja halusi olla omassa kodissaan.

Oli saattohoidossa vain kaksi päivää ja nukkui kauniisti pois.

Kiitosmieli on, koska hän sanoi olevansa valmis lähtemään.

Pieni siunaustilaisuus pienelle porukalle. Haluan kertoa hänen uskostaan ja siitä kuinka tuntui ihanalta, kun hän puhelun lopuksi toivotti siunausta.

Siellä on minun uskomatonta sukua, pari sisarusta ja minun lapseni perhettä. Veljeni tyttö perheineen ei ole uskossa. Tyttö tietää kuitenkin isän uskon, kertoi isän toivottaneen hänelle myös siunausta.

Herra antaisi minulle rohkeutta ja ennen kaikkea oikeat sanat ja rakkautta puheeseeni. Synnintuntoa uskomattomille.

Jeesuksen veren suojaa matkoihin ja kaikkeen!

Siunaisi olon lapseni perheessä, kun me sisarukset olemme siellä. Kaikki riidat, panettelut ja torat olkoon meistä kaukana.

Jumalan rauha ja rakkaus vuotakoon meidän kaikkien ylle!

27.6.2017

Ritva-Leenan esirukouspyyntöjä

Eräs lääkäriystäväni on kovissa leikkauskivuissa sairaalassa. Vatsan aluetta leikattu rajusti. Anna Herra tälle ihmiselle kivunlievitystä ja voimaa kestää ainakin vielä kaksi viikkoa sairaalassaoloa kauneimman suvemme ollessa parhaimmillaan. Kiitos Taivaamme Isälle kauniista luonnosta ja sen antimista sekä kaikista kasveista ja kukista.

Kiitos Jeesukselle, että oma talven vahva alakulo on helpottanut ja olen saanut luonnosta uutta voimaa herätä aikaisin ja ahertaa arkisen työn parissa.

Herra, kuulethan rakkaan ainoan tyttäreni asiat ja terveytensä, siunaathan häntä ja elämäänsä edelleen, kuten Ulla-Christina Sjöman on rukoillut hänenkin puolestaan jo pienestä tytöstä lähtien.

Terveisiä Taivaan Paratiisiin edesmenneille äidilleni ja isälle. Minulla on suuri toivo jälleennäkemiseen heidän kanssaan Jumalan Puutarhaan kukkia hoitamaan. Suuri ikävä, itku ja suru maallista isääni, joka poistui yllättäen luotamme. Jeesus hoidathan isää hyvin siellä Taivaan kannella.

Annan huoleni sisarusteni keskeisistä väleistä ja meidän välirikostamme siunaaviin käsiisi ja polvillani anon, että saamme sovun aikaan.

Kiitos, että osaan rukoilla ja olen saanut olla siunaavissa käsissäsi varmassa tallessa. Kiitos sateesta, rakeista ja auringosta, ihan kaikesta, minkä annat tänne maan päälle. Se kaikki on meille suomalaisille hyväksi, vaikkemme sitä aina näe.

6.6.2017

Johannan rukouspyyntö

Olen tekemässä Israel-aiheista hengellistä julkaisua. Nyt osa uskovista työtovereistani on lähtenyt vastustamaan asiaa selkäni takana. Nyt asiaa puidaan, ja pyydän, että Jumala itse avaisi vastustajien silmät näkemään ohi politiikan, missä ajassa olemme. Ja että Herra ottaisi väärän asenteen kaikista pois, ja antaisi minullekin voimaa, viisautta ja rakkautta kaiken paineen keskellä.  Kiitos ja siunausta.

24.5.2017

Hätääntyneen rukouspyyntö

Pyydän rukoilemaan Jeesuksen, Kaikkivaltiaan apua hoitaessani läheiseni
asioita. Ongelmia on edessä paljon. Jeesus auta!

14.5.2017

Jennin rukouspyyntö 

Minulla todettiin psykoosisairaus reilu vuosi sitten. Kun aloitin lääkitystä, tapahtui jotain käsittämätöntä: tunsin, kuinka minuun meni joku paha henki. Nyt pelkään pelastumiseni puolesta. Asian tekee vielä vaikeammaksi se, että sairauteeni tarvitsisin lääkityksen, mutta sen käyttäminen ahdistaa minua, koska pelkäään tekeväni jotain Jumalan vastaista. Toivoisin rukousta, että parantuisin niin, että voisin lopettaa lääkkeen käytön. Rukoilisitteko myös minun ja perhekuntani pelastuksen puolesta: Kiitos!

4.5.2017

Esirukouspyyntö 5-vuotiaan sairaan tytön puolesta

Pyydän esirukousta 5-vuotiaan tytön puolesta että Herra auttaisi ja parantaisi vaikeasta sairaudesta. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.

20.4.2017

Rukouspyyntö alkoholismin takia

Pyydän esirukousta T:n puolesta, että hän vapautuisi alkoholismista ja saisi tulla uskoon. Pyydän rukousta myös itseni puolesta, että pian pääsisin voitolle alkoholismista ja elämä muuttuisi ja saisin palvella Jumalaa. Pelottaa ja ahdistaa nykyinen tilanne, eikä ole voimia vastustaa juomista, vaikka paljon hyvää on Jumala jo tehnyt ja kuullut rukouksia. Masentaa myös kipeä ihmissuhde T:n kanssa - paljon odotin ja toivoin, nyt tuntuu toivottomalta. Herra ilmestyköön kaikessa tässä ja antakoon tulevaisuuden ja toivon!

Nimim. Vastauksia odottava

14.4.2017

Lindan rukouspyyntö

Pyydän Jumalan läpimurtoa minulle ja Ianille, että Jumalan tahto voimallisesti tapahtuisi, huudan apuasi Herra, auta, pyydän ihmettä.

15.3.2017

Äidin esirukouspyyntö tyttärensä puolesta

Pyydän rukousta tyttäreni puolesta, joka on sairastanut 14-vuotiaasta saakka suolistosairautta, jota ei ole pystytty selvittämään. Hän on taas tosi huonovointinen ja oli käynyt lääkärissä ja epäilivät endometrioosia kohdussa. Sitä ei tiedetä, mikä sen aiheuttaa.

Mutta nyt olo on pahentunut ja tutkimukset ovat vasta 3 kk:n kuluttua. Rukoillaan, että se ei olisi syöpää. Rukoillaan, että Jeesus parantaisi tyttäreni kokonaan!

27.1.2017

Äidin rukouspyyntö

Paranna tyttäreni haavat, jotka olen hänelle aiheuttanut, kun en ole osannut olla turvallinen äiti hänen lapsuudessaan omista haavoistani johtuen.

Anna hänelle anteeksiantoa ja ymmärrystä minua kohtaan. Kosketa Pyhällä Hengelläsi häntä ja ohjaa hänen elämäänsä kaikin tavoin. Anna hänen nähdä oma arvonsa ja anna rakkautta itseään kohtaan. Jeesus, nimessäsi pyydän. Kiitos että kuulet ja vastaat. Amen.

20.1.2017

Isän rukouspyyntö

Herra auta hädässä.

Pyydän esirukousta poikani puolesta, että hän rohkaistuisi hoitamaan terveyttään ja lähtemään elämässään eteenpäin. Sosiaaliset pelot rajoittavat elämää. Herra kuule hätähuutomme ja älä anna toivottomuuden ottaa valtaa. Jeesus, kosketa rakkaudellasi poikaani.

15.1.2017

Saskian esirukouspyyntö

Esirukouspyyntö, että asunnottomuuteni päättyisi ja löytäisin oman kodin. Kiitos rukouksesta!

21.12.2016

Äidin rukouspyyntö

Aikuinen lapseni on sairastunut psyykkisesti. On katkaissut yhteyden minuun ja kieltää kertomasta minulle tilanteestaan. Asun hänestä satojen km:n päässä, joten on olosuhteetkin minua vastaan.

Hän on opiskellut, mutta ei ole valmistunut. On lahjakas mm. kirjoittamisen saralla.

Nyt sairaus tekee tuhojaan ja hän kirjoittelee valituksia ja vääriä ilmiantoja. Nyt on toistamiseen joutunut sairaalaan. Kieltäytynyt aiemmin lääkehoidosta.

Rukoillaan, että sairaalahoito olisi nyt sellainen, että toipuminen ja oman tilan ymmärtäminen aukeaisi, että tarvitsee lääkityksen. Herra on Ylilääkäri, mutta niin useasti myös maalliset lääkärit toimivat hänen käsinään.

Kirjoitin kirjeen n. kuukausi sitten hänelle ja pyysin kotiin jouluksi. Eilen kuulin hänen tilanteestaan ja huokailin Isän puoleen. Tänään kuulin, että on haettu hoitoon.  Uskon saaneeni rukousvastauksen.

Kätketään hänet Jeesuksen veren suojaan!

29.11.2016

Rukouspyyntö lonkkaleikkauksen puolesta

Pyydän esirukousta mieheni tulevan lonkkaleikkauksen puolesta. Rakas Jeesus auta, että leikkaus sujuu ilman komplikaatioita ja paraneminen ja kuntoutuminen lähtee etenemään hyvin ja pääsee sitten vielä polvileikkaukseen seuraavaksi. Kyseessä on oikean puoleinen lonkka ja polvi.

Jeesus rakas auta tässä leikkauksessa.

Nimim. Apu Herralta

24.11.2016

Matiaksen rukouspyyntö

Kristus, haluan tehdä parannuksen ja palata luoksesi. Kaikki on lopussa eikä keinoja ole. Tiedät olosuhteeni ja vaikeuteni. Pyydän, anna vielä minulle mahdollisuus ja auta kaikissa asioissani ja ongelmissani. Kiitos.

22.11.2016

Ahdistuneen rukouspyyntö

Ettei minulle tulisi karenssia te-toimistosta. Voimia kestää kuukauden odotus päätökseen.

19.11.2016

Lean kiitosaihe

Kiitos Herralle ja rukoilijoille, kivut ovat poistuneet.

16.11.2016

Lean rukouspyyntö

Pyydän rukousta terveyteni puolesta ! Kiitos Jeesus!

15.11.2016

Uskovan mummin rukouspyyntö

Pyydän, että teinitytön ongelmiin löytyy vihdoinkin monen vuoden ongelmien jälkeen ratkaisu ja kaikki vihollisen kahleet ja mahdolliset riippuvuudet (vain kaveriporukoissa roikkuminen jne. ja koulunkäynti jo toisena vuonna uudelleen keskeytynyt) irrottavat otteensa ja hän saisi ammattiauttajilta oikeanlaista apua. Paranna hänen pelkojaan. Oli kolmevuotias kun vanhemmat erosivat. Asunut nyt vajaan vuoden isänsä kanssa. Herra pelasta teinityttö, ja hänen vanhempansa ja veljensä ja läheisensä.

14.11.2016

Uskovan tytön puolesta

Rukouspyyntö uskovan tytön puolesta, joka seurustelee ja suhde vie maailmaan.
Kaverissa narsistisia piirteitä ja on manipuloiva. Jeesuksen verihaavojen tähden pelasta tyttö.
Kiitos rukouksista, Jeesus sinua siunatkoon!

29.10.2016

Äidin rukouspyyntö

Jeesuksen Herramme nimessä pyydän! Paranna tyttäreni psyyke, poista pakkoajatukset ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Tiedät mitä kaikkea hän on saanut kestää, kun en ole nähnyt hänen pelkojaan, enkä osannut tukea häntä lapsuudessaan. Jeesus armahda meitä molempia. Eheytä parisuhde. Kiitos että kuulet. Amen

12.10.2016

Tulevan mummon rukouspyyntö

Pyydän esirukousta tyttäreni sikiövauvan puolesta. Lapsella on löydetty UÄ-kokeessa suurentunut munuainen ja ylimääräinen kasvain munuaisen ja virtsarakon välissä.

Olen itse rukoillut hänen ja vauvan puolesta, mutta minulla ei ole rukousystävää, joten pyydän apua teidän kauttanne.

Tiedän että Jeesus parantaa.

2.10.2016

Rukouspyyntö tyttären perheen puolesta

Pyydän esirukousta tyttäreni perheen puolesta. Tytär on jäämässä
työttömäksi ja he joutuvat myymään asunnon, jonka arvo on laskenut
huomattavasti muutamassa vuodessa. Pelkona on, että heille jää vielä
asuntolainaa maksettavaksi. Rukoillaan että Herra tarttuisi heidän
elämäänsä ja auttaisi. Että tytär saisi hyvän työpaikan ja asunto menisi
kaupaksi hyvään hintaan. Rukoillaan heidän avioliittonsa ja pienen
tyttären puolesta, että perhe ei hajoaisi. Onneksi meillä on Jeesus, joka
auttaa ja kuulee rukoukset.

14.9.2016

Minnan rukouspyyntö

Muistakaa minua rukouksin, olen masentunut ja ahdistunut. En jaksaisi enää elää. Kiitos jos muistatte. Ja että mies voisi lopettaa minun kiusaamisen. Meillä on molemminpuolista kiusaamista, että Jumala antaisi minulle ymmärrystä ja viisautta. En haluaisi olla äitiini enää yhteydessä, koska hän kiusaa ja halveksii minua. Ei ole kivaa ollenkaan. Rukoilkaa että se loppuu. Kiitos jos muistatte minua.

7.9.2016

Sisar J:n rukouspyyntö

Pyydän esirukousta muuttoni puolesta. Voimat reistailee, ja työtä paljon, aikaa vähän. Olen koko hommassa yksin. Samoin  viisautta tarvitaan hengelliseen työhöni, joka liittyy Israelin ennalleenasettamiseen. Kiitos.

4.9.2016

Katjan rukouspyyntö

Olen tapaillut miestä, jonka kanssa jaamme yhteiset tunteet. Rakastan häntä kovasti ja kaipaan häntä mielettömästi. Hän ei vain kykene sitoutumaan, hän haluaisi kyllä. Kaipaan jo elämääni puolisoa, olen 39 ja hän 34. Hän ei ole aikaisemmin seurustellut, eikä ollut suhteissa. Yhteyteytemme alkoi hänen aloitteestaan, ihastuimme toisiimme ensinäkemällä. Olisin niin valmis jakamaan elämäni ja arkeni hänen kanssaan ja pyytäisinkin nyt väkevää esirukousta, että jos se on Jumalan tahto, jos Hän on tarkoittanut meidät toisillemme, niin nöyrimmin Hänen armossaan pyytäisin, että Hän poistaisi tämän miehen pelot ja antaisi hänelle rohkeutta ja rakkautta sitoutua suhteeseen ja liittoon. Aamen!

22.8.2016

Etsivän rukouspyyntö

Toivon että rukoilisitte puolestani, niin monia asioita. Olen etsinyt ja rukoillut, että Jeesus löytäisi minut. Rukoilen varmaan kymmeniä kertoja päivässä.

Olen lasten kanssa kolmistaan, mutta työttömyys iski ja kaikki laskut maksamatta eli ulosotto uhkaa. En tiedä miten selviän ilman Jumalaa, rukoilen apua Häneltä, apua ja neuvoa.

Kiitän siitä, että olen löytänyt näitä sivustoja, mistä saa tietoa ja voi pyytää apua rukouksiin.

15.8.2016

Huolestuneen äidin rukouspyyntö

Uskova lapseni on muuttunut agressiiviseksi, katkeraksi ja saa kovia raivonpuuskia. On vielä seurakunnan toiminnassa mukana, mutta hänen sisällään käydään hirveää kamppailua. Onko Jeesus ja paholainen vastakkain, en tiedä, mutta olen kovin huolestunut hänen tilastaan.

Voitteko rukoilla, että hän paranee, Jeesus on kuitenkin voittaja.

25.7.2016

Äidin rukouspyyntö

Pyydän rukoilemaan tyttäreni perheen puolesta. 10-vuotinen avioliitto on
hajoamassa. Puoliso lomailee kavereiden kanssa ja vaimo itkee lapsilta
salaa kotona. Tee Herra ihme ja palauta tähän ihanaan perheeseen rauha
ja rakkaus. Poista tästä kuviosta ne, jotka eivät sinne kuulu. Anna
kolmannelle osapuolelle synnintuntoa ja siunaa häntä.

18.7.2016

"Timoteuksen" rukouspyyntö

ESIRUKOUSPYYNTÖNI:

1. Sairaalassa olevan 79 v. usk äitini puolesta. Terveys hiipuu, muisti on
varsin huono. 2. Rukous tassuvaivaivaisen koiramme (8 v) puolesta. Pelkäämme
vaimoni kanssa pahinta (kasvain? eutanasia?) 3. Vaimoni käden hermopinne ja 4.
Allekirjoitt. sydän-, hammas- ja ahdistusongelmat.

12.7.2016

Seijan rukouspyyntö tyttärensä puolesta

HÄTÄTILANNE!

Jeesus auta! Tyttäreni parisuhde on hajoamassa. Tyttäreni ei pysty syömään eikä
juomaan, avaa hänen lukkiutunut mielensä. Käännä itseviha rakkaudeksi itseään
kohtaan ja anna hänen nähdä oma arvonsa. Siunaa parisuhde ja lomamatka. Kosketa Pyhällä Hengelläsi heitä molempia. Anna kaiken muuttua hyväksi. Anna hänelle joku ihminen, joka osaa auttaa häntä. Tätä pyydän Jeesuksen Herramme nimessä.

Kiitos että kuulet ja vastaat. Amen.

Kiitos esirukouksista!

9.7.2016

Jennien rukouspyyntö

Rukoilkaa puolestani, että Herra antaa minulle voiman jaksaa ja antaa elää lasteni kanssa. Ettei mikään paha enää ylety meihin. Olemme eläneet niin vaikean elämän ja saaneet asiat kuntoon ja taas saamme pelätä terveyden ja hengen puolesta. Lapsilla ei ole muita kun minä. Kiitos että pelastat meidät etkä anna pahaa tapahtua. Pyydän anteeksi syntini ja väsymykseni. En tiedä miten jaksan. Vetoan Herra sinuun.

6.7.2016

Iiriksen rukouspyyntö

Pyydän rukousta todella vaikean elämäntilanteeni vuoksi. Olen väsynyt jatkuvaan epäonneen ja ikäviin asioihin. Talous on mennyt kuralle, ja laskuja maksan uudella velalla.

Lapseni perhe tuottaa jatkuvaa murhetta ongelmineen (riidat, päihdeongelmat, lapsi turvaton).

Nyt pitäisi saada edullinen asunto, mutta takuuvuokraan ja muuttoon ei ole rahaa. 

Työtä teen väsyksiin asti, mutta mikään ei auta, kun vastukset ja epäonni vie kaiken mitä tulee.

Rukoillut olen ja vastauksiakin saanut, mutta kun yhdestä ongelmasta olen päässyt, niin kaksi on jo odottamassa.

Olen yrittänyt olla positiivinen ja uskoa, mutta nyt olen niin väsynyt, etten enää tahdo jaksaa. Kiitos jos muistatte rukouksin.

3.7.2016

Heidin rukouspyyntö miehensä puolesta

Pyydän rukousta mieheni puolesta. Hän on nyt (pe-su) kavereidensa kanssa Amsterdamissa. Pelkään että polttavat liikaa pilveä eli marijuanaa, jota kaikki kolme polttaneet paljon aiemminkin. Miehelläni kuitenkin rankka käyttötausta, minkä takia pelkään että jotain sattuu. Kamunsa kunnon ihmisiä, onneksi!

27.6.2016

Nimimerkin ”Abigail” esirukouspyyntö

Pyydän esirukousta elämäntilanteeseeni. Tällä hetkellä on menossa monia suuria asioita ja "siirtojakin". On asioita mitä rukoilen ja tällä hetkellä olen todella koetuksen ajassa. Tarvitsen voimaa ja viisautta, kestäväisyyttä ja ennen kaikkea, että uskoni kestää tämän.

Taloudellinen-ja työtilanne, ihmissuhdeasia, kun todella rakas ystäväni on kateissa, että saisin selvyyden, onko hän elossa (ei asu Suomessa) sekä monia muita asioita on tällä hetkellä.

Luotan ja uskon Israelin YHWH:n apuun, että Hän jälleen ilmestyy näissä asioissa ja Kunnia kuuluu Hänelle. Amen!

Odotan myös pääsyä Israeliin pian ja kaiken tämän uskon, että YAH vastaa! Kiitos rukouksistanne rakkaat siskot ja veljet! Olkaa lujat ja rohkeat!

18.6.2016

Susannan esirukouspyyntö

Pyydän esirukousta, että eräs tuntemani henkilö vapautuisi pitkävihaisuudesta, katkeruudesta ja anteeksiantamattomuudesta.

13.6.2016

Esirukouspyyntö miehen ja avioliiton puolesta

Olemme kristitty/muslimiaviopari ja joutuneet ristiriitoihin, joihin vain Herra voi tuoda avun. Miehellä sydänvaivoja, kerran jo operoitu. Tule Herra Jeesus meille Vapahtajaksi ja Parantajaksi. Pelasta meidät ja perhekuntamme.

8.6.2016

Ikävästä nääntyvän mummun esirukouspyyntö

Pyydän esirukousta äärimmäisen vaikeassa tilanteessa. Lapseni on laittanut yli kaksi vuotta sitten välit poikki minuun ja veljeensä. Emme saa tavata hänen lapsiaankaan, jotka ikävöivät paljon mummua ja enoaan ja kummitätiään. Syytä välirikkoon emme tiedä.

Tämä on lasten ja meidän kiusaamista, jonka vain Herra voi lopettaa ja antaa tyttärelleni mielenmuutoksen ja synnintunnon. Herra armahda meitä. Aseta perhe ennalleen. Siunaa pieniä lapsia, jotka kärsivät tilanteesta.

Kiitos Pyhä Jumala. Kiitos rukouksista.

27.5.2016

Rukouspyyntöjä ystävien puolesta

Pyydän rukoilemaan ystäväni puolesta, voimaa ja apua hänelle sairautensa kanssa. Huolena hänellä on tulevaisuus sairauden kanssa. Jeesus auta!

Toinen ystäväni on työttömänä. Rukoillaan Jeesuksen siunausta, johdatusta ja voimaa hänelle.

25.5.2016

Tarjan rukouspyyntö ex-miehen puolesta

Pyydän esirukousta ex-mieheni puolesta, joka on ajautunut pois Jumalan luota ja on suurissa vaikeuksissa. Hän hautoo itsemurhaa ja miettii sitä päivittäin. Olen huutanut Herran puoleen, että ex-mieheni saisi toivonkipinän ja että hän saisi armon ja halun tulla Jumalan luo uudestaan.

Pyydän myös sitä, että saisimme yhteisen talomme myytyä, jota olemme yrittäneet myydä pitkään. On suuria taloudellisia ongelmia. Tilanne on niin vaikea, että vain Herra voi auttaa.

15.5.2016

Väsyneen vaimon rukouspyyntöjä

Pyytäisin esirukousta. Olen hyvin vaikeassa elämäntilanteessa ja jaksaminen on aivan lopussa. Olen ollut vasta muutaman vuoden avioliitossa ja aviomieheni on aiemmin myös ollut uskossa, mutta vain hetki häiden jälkeen hänen alkoholisminsa alkoi nousta varjostamaan elämäämme ja on tapahtunut todella ikäviä asioita sen vuoksi. Nyt olemme asumuserossa, mutta sen sijaan, että mieheni olisi keskittynyt hoitamaan itseään ja avioliittoamme, hän on keskittynyt vihaamaan minua ja pettänyt minua julkeasti, vieläpä tuttavani kanssa. Pyydän rukousta, että tämä piina päättyisi ja saisin selkeän suunnan tälle. Jos Jumalan tahto on, että avioliittomme oli tässä, niin rukoilen, että saisin sen pois omista ajatuksistani kokonaan. 

Toinen rukouspyyntöni on työni. Olen aiemmin ollut vakituisissa töissä pitkään, mutta aviomieheni toiveista johtuen tilanne muuttui siten, että olen jälleen vain sijainen. Nyt uhkana on, että työni päättyvät syksyllä, enkä tule taloudellisesti selviämään, jos niin käy. 

Kolmas rukouspyyntöni on, että pitkään minulla ollut sairaus voisi parantua. Tällä hetkellä se on melko hyvällä mallilla, mutta vaikeuttaa ja rajoittaa edelleen elämääni monelta osin. 

Kiitos rukouksesta! 

4.5.2016

Kristinan rukouspyyntö

Pyydän esirukousta poikani hierojatutkinnon näyttökokeisiin ja kirjallisiin tehtäviin, että hän saisi tutkinnon suoritettua ja valmistuisi hierojaksi.  Esirukousta Ossin ja Antin puolesta, että Jumala parantaisi heidät kokonaan. Kiitos Rakas Jeesus!

2.5.2016

Nimimerkin ”Äiti Keski-Suomesta” rukouspyyntö

Pyydän rukousta aikuisten lasteni puolesta, tyttären ja pojan. Rukoilkaa ystävät, että he tulisivat uskoon ja ottaisivat Jeesuksen sydämeensä.

Rukous, että myös ystäväni pelastuisi, eivät uskonasiat kiinnosta.

Pyydän rukoilemaan myös itselleni jaksamista. Masennus iskee yksinäisinä päivinä. Rukoilkaa minulle uskovaa puolisoa, joka poistaisi yksinäisyyden. Tänä viikonloppuna en tavannut yhtä ainutta ihmistä, kukaan ei soittanut tai tullut käymään.

Mietin, onko tällaisessa elämässä enää mitään järkeä, kuinka kauan tätä yksinäisyyttä ja toivottomuutta jaksaa.

1.5.2016

Rukouspyyntö nuoren uskovan puolesta

Pyydän rukousapua vuoden verran uskossa olleelle ystävälleni. Hän on ajautumassa moniin synnillisiin asioihin eikä näytä neuvoista huolimatta ymmärtävän, että on kysymys synneistä, joita pitää vastustaa Jeesuksen nimessä.

19.3.2016

Rukouspyyntö syöpäsairaan naisen puolesta

Pyydetään esirukousta nuorehkon naisen puolesta, jolla on syöpä, jota ei voi leikata eivätkä sytostaatit tehoa.

17.3.2016

Nimimerkin ”Usko, toivo, rakkaus” rukouspyyntö avioliiton puolesta

Olemme olleet vaimoni kanssa avioliitossa vajaat seitsemän vuotta.
Vaikeuksien jälkeen saimme Jumalan lahjana kolme ihanaa lasta, jotka
ovat yhä pieniä. Molempien uupumus ja lapsiperheen haasteet ilman
kunnollista tukiverkkoa saivat avioliittomme vääristymään. Sen myötä
vaimoni työnsi minut pois sydämestään ja antoi itsensä rakastua
työkaveriinsa (ateisti). Edes voimalliset rukoukset eivät estäneet pettämistä.

Olen antanut anteeksi ja nöyrtynyt virheissäni, mutta avioliittomme on yhä hiuskarvan varassa, ja vaimoni on syvässä kriisissä mielihalujensa ja tunteidensa kanssa. Pyydän esirukousta avioliittomme puolesta, mielen muutoksen ja kuolleiden tunteiden herättämiseksi vaimolleni sekä viisautta itselleni tässä vaikeassa tilanteessa.

Tapahtukoon Jumalan tahto, vain Hän voi auttaa! Kiitos kun rukoilette
puolestamme, siunausta kaikille!

16.3.2016

Keski-Suomalaisen miehen rukouspyyntö

Olen 34-vuotias mies, asun Keski-Suomessa, Jämsässä. Elämässäni on ollut viime vuosina paljon tapahtumia, pitkä parisuhde on loppunut ja olen joutunut vaihtamaan työtä monta kertaa. Olen henkisesti ja fyysisesti väsynyt, tulevaisuus pelottaa, koska olen työtön tällä hetkellä. Elämässä on enemmän pahaa oloa kuin hyvää.

Olen rukoillut useamman vuoden ajan, että taivaallinen isä antaisi elämääni rauhan ja vakauden. Tarvitsen taloudellista menestystä, jotta voin olla läheisteni tukena. Olen rukoillut myös, että löytäisin oikeanlaisen vaimon, joka haluaisi perheen kanssani. Kuitenkin Herran tahdon mukaisesti.

Uskon ja tunnustan Jeesuksen Herraksi. Toivon että rukoilette myös minun puolestani.
Kiittäen.

9.3.2016

Marian rukouspyyntö

Pyytäisin, että kaikki ihanat rukoilisitte mun siskon puolesta, joka on ollut vuosia jo alkoholi/huumekierteessä ja elämä ilman kiintopistettä. Alustava usko on jo Jeesukseen, mutta läpimurtoa ei ole tullut. Rukouksella kaikki on mahdollista, eli kiitos!

6.3.2016

Rukouspyyntö tyttären puolesta

Pyydän esirukousta 18-vuotiaan tyttäremme puolesta. Hän jatkaa edelleen seurustelua toisen tytön kanssa, mutta ei ole uskoaankaan kieltänyt. Asia on meille kovin ristiriitainen. Hänellä on edelleen ongelmaa myös anoreksian suhteen, vaikka pahin on ohi. Terapiassa käy joka viikko.

23.2.2016

Rukouspyyntö pojan ja miniän puolesta

Esirukouspyyntö poikani ja miniäni puolesta, että löytäisivät Kristuksen Jeesuksen elämäänsä ja että miniäni löytäisi oikean työpaikan, ja ettei hän eksyisi idän uskontoihin, joista hän on kiinnostunut.

19.2.2016

 Seijan rukouspyyntö

Jeesus auta, nimessäsi pyydän. Anna kotiimme hyvä rakkauden henki, jotta meidän
molempien olisi hyvä olla kotona. Anna rakkautta ja anteeksiantoa puolisoina.
Sytytä unelma yhteisestä tulevaisuudesta miehelleni. Kiitos että kuulet ja
vastaat. Amen.

19.2.2016

Leenan rukouspyyntö

Ensimmäisen kerran yksi veljeni on osoittanut hiukan ystävällisyyttä ja sovun merkkejä, muttei suostunut vielä puhumaan. Pidän tätä hyvänä alkuna ja johdatuksena ylhäältä.

Pyydän vielä lisää esirukousta, että todella saamme täyden sovun sisarusten kesken ja pääsemme hoitamaan yhteistä asiaamme. Äiti ja Isä taivaassa katsovat ja toivovat sen tapahtuvan heidän jälkeensä. Huoleni on suuri ja olen monia unettomia öitä yksin viettänyt
ja miettinyt, miten asia korjaantuisi. Teen vielä surutyötä Isäni poismenon jälkeen, ja unessa hän kävi luonamme taas kerran tullen keskellemme. Huomaan, että hänkin ikävöi, kuten me kaikki täällä maan päällä häntä ja Äitiämme.

19.2.2016

Rukouspyyntö Herttoniemen kappelin säilyttämisen puolesta

Jeesus vaikuta tahtomista ja tekemistä ja anna viisautta ja rohkeutta sekä Sinun näkökulmaasi seurakuntamme päättäjille!

He pitävät 29.2.2016 kokousta jossa päättävät lakkautetaanko kaupunginosamme eli n. 9000 asukkaan kotikappeli!

Paikka on tärkeä alueen eri ikäisille asukkaille niin lapsiperheille, kristitylle tärkeä henkireikä! Jeesus auta meitä!

Paimenemme! Varjele yhteinen kokoontumispaikamme ja kirkkotilamme! Jeesus Sinun tahtosi on kristiittyjen keskinäinen yhteys, Sanan kuuleminen ja yhteinen Ehtoollinen.

Isä herätä alueen asukkaat ilmaisemaan että Kappeli on meille tärkeä! Jeesus puolusta ihmisiä jotka ilman yhteistä tilaa joutuvat erilleen ja jäävät yksin!

Jeesus nouse! Kokoa lampaasi ja puolusta meitä! Kiitos Elävä Pyhä Jumala! Aamen! Jeesus lähetä Sanasi ja Henkesi puolustamaan seurakuntaasi! Isä! Jeesuksen nimessä ja Veressä!  Aamen!

Rukousterveisin!
Herttoniemen seurakuntalainen

15.2.2016

Isän esirukouspyyntö

Pyydämme esirukousta tyttäremme puolesta, jonka ex-huijariaviomies on
saattanut suuriin velkoihin, poliisikuulusteluihin ja oikeudenkäynteihin. On jo tähän mennessä sairastanut yli 10 vuotta masennusta ja on nyt itsetuhon partaalla toivottoman tilanteen takia.

Herra auta!

12.2.2016

Rukouspyyntö syömishäiriöisen tyttären puolesta

Pyydän esirukousta tyttäreni vaikean syömishäiriön hoidossa. Tilannetta on jatkunut 7 vuotta, ja nyt se jälleen kääntymässä pahempaan suuntaan. Koko perhe voi pahoin ja oireilee omalla tavallaan.

Olemme rukoilleet.

9.2.2016

Esirukoilijan rukouspyyntö

Veljeni riitelevät isämme jälkeen, olen peloissani, pyydän esirukousta veljien puolesta, että he olisivat sovussa kanssamme.

Pelkään myös islam-
uskoa, että soluttautuminen kirkkoon on alkanut. On suuren rukouksen aika asian puolesta.

8.2.2016

Kiitosaihe ja rukouspyyntö

Ensiksi haluaisin kiittää Herraa siitä, että olen löytänyt lopultakin uskovan tyttöystävän ja ehkä tulevan puolison :-)!. Rukoilin pitkään uskovaa ystävää ja Herra toteutti sen, kiitos, Halleluja!

Toinen asia mitä olen rukoillut pitkään on peliriippuvuus. Pelaan aivan liikaa rahapelejä, muun muassa kolikkopelejä ja veikkausta. Pyydän rukousta puolestani rahapeliriippuvuuden poistumiseksi. Kiitos sinulle ja Herralle!

<span style="font-f

Kirjoita uusi kommentti: (Napsauta tästä)

123kotisivu.fi
merkkiä jäljellä: 160
OK Lähetetään.

Veera | Vastaa 15.04.2017 22.19

Pyydän rukousta ystäväni uskoontulon puolesta. Avaa Herra hänen silmänsä ja sydämensä näkemään totuus Jeesuksesta Jumalana ja Hänen ristinkuolemasta. Hän tuntee tekstit, mutta ei usko. Vain Jumala voi muuttaa tämän.

kimmo.pulkkanen | Vastaa 09.04.2017 09.09

PYYDÄN ESIRUKOUSTA IRANIN JUUTALAISTEN PUOLESTA OLEN NÄHNYT UNEN JOSSA AUTOIN HEITÄ PIENIIN VENEISIIN HIEKKA RANNALLA .

pasi | Vastaa 07.03.2017 21.41

kiitos jeesus pelastuksesta ristin sovituksesta ja henkesi annoit edestäme ja todellakkin vahvista uskoamme ymmärtään ja ottaman vastaan jo ajalliset apusi.

Janne K | Vastaa 05.03.2017 21.41

Rukoilen perheeni ja omien mielialaongelmien takia että saisin rauhan ilman syyntettisiä lääkkeitä ja saisin elää omana itsenäni tässä ajassa.

PirjoHelena | Vastaa 05.03.2017 09.54

Avioliiton ja polvileikkauksen puolesta. Jeesus, auta minua antamaan itselleni anteeksi pahat tekoni ja ajatukseni, jotta Sinäkin voit antaa anteeksi.

Jukka | Vastaa 03.03.2017 22.17

rukoilkaa että Herra Jeesus Kristus vapauttaisi minut ahdistuksistani ja masennuksistani

TA | Vastaa 13.12.2016 11.35

Rukouspyyntö:
Pelasta Herra vaimoni ja perheeni. Älä anna avioeron tapahtua.
Siunaa lapsiamme ja lähetä kaikki taivaan voimasi avuksemme ja turvaksemme.

daniel | Vastaa 11.12.2016 02.11

Avioliittoni jaterveyteni puolesta.Herra Jeesus auta

Ilona S. | Vastaa 23.11.2016 08.07

Rukouspyyntö:Perhesuhteeni eheytymisen puolesta ja tyttäreni uskoontulon puolesta.Ilonan pyyntö

kati | Vastaa 08.08.2016 18.02

rukouspyyntö, että Jumala parantaisi Pyhän Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä ja auttaisi, vaikeasti sairas, todella huonossa kunnossa. ottaisi tämän huimauksen pois. Jeesus auta lastasi.

Katso kaikki kommentit

| Vastaa

Uusimmat kommentit

eilen | 16:34

karpatson palaa valtaan

...
21.08 | 00:18

Sipilä, Orpo, Risikko ym. eivät ole uskaltaneet laittaa rajoja kiinni suvakkien vihan pelossa. Hallitus ei takuulla nauti kansan luottamusta, eikä eduskuntakaan

...
21.08 | 00:15

On hirvittävää että islam on suomalaisen politiikan ja valtapelin pelinappula henkilökohtaisten etujen ja poliittisten voimasuhteiden taistelussa.

...
20.08 | 10:39

Kyllä se siltä vaikuttaa, niin kovin se leiri yrittää kampittaa Trumpia, keinoja kaihtamatta. Outoa käytöstä ex-presidentiltä.

...
Tykkäät tästä sivusta